Zum Inhalt springen

IT Service & Support Engineer (1e & 2e lijn)

  • Hybride
    • Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland, Nederland
  • € 2.400 - € 3.926
  • Progresity

Functieomschrijving

Wil jij jouw sociale vaardigheden combineren met je IT-kennis? Zoek je een baan met veel klantcontact, uitdagende IT & geografische-vraagstukken en doorgroeimogelijkheden in de regio Rotterdam?

Dan is de rol van IT Service & Support Engineer bij Progresity precies wat jij zoekt!

Wat ga je doen?

Als IT Service & Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij technische vragen of storingen. Jij combineert je technische achtergrond met je communicatieve skills en zorgt ervoor dat klanten zich gehoord en geholpen voelen.

Jouw taken:

  • Oplossen van 1e en 2e lijns IT-support vragen via telefoon, mail en ticketsysteem.

  • Klanten begeleiden bij het gebruik van onze software en zorgen dat zij snel weer verder kunnen.

  • Complexe issues doorspelen naar de 3e lijn/software afdeling en hiervan leren.

  • Intensief samenwerken met collega’s van support, development en consultancy.

  • Steeds meer technische vraagstukken zelfstandig oplossen dankzij jouw leergierigheid en analytisch vermogen.

Kortom: je bent de verbindende schakel tussen klant en techniek.

Over Progresity

Progresity is onderdeel van de Conxillium Group – een groep softwarebedrijven die slimme oplossingen ontwikkelt voor gemeenten. Onze zelf ontwikkelde (GIS) software helpt gemeenten bijvoorbeeld bij het beheren van de openbare ruimte: van boomonderhoud tot straatstenen vervangen. Daarmee dragen we bij aan slimmere, schonere en veiligere steden.

Wij geloven in samenwerking, groei en plezier. Tijdens onze Progresity-dagen komt het hele team bij elkaar, met inspirerende sprekers, leuke activiteiten en veel ruimte om elkaar beter te leren kennen. Onze cultuur wordt vaak omschreven als familiair en hecht.

Vereisten

Dit breng jij mee

  • Je hebt MBO- of HBO-niveau, bij voorkeur een IT-gerelateerde opleiding.

  • Je bent sociaal, klantgericht en communicatief sterk

  • Je hebt affiniteit met databases en vindt het leuk om met SQL te werken.

  • Je hebt zin om te groeien in IT-support en door te groeien naar bijv. Technisch Consultant, Software Developer, Tester of Accountmanager.

  • Je bent 32–40 uur per week beschikbaar.

Dit krijg je van ons

  • Een salaris tussen € 2.400 en € 3.926 bruto (40 uur, afhankelijk van ervaring)

  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken

  • 25 vakantiedagen + mogelijkheid tot 5 extra dagen

  • 8% vakantiegeld

  • Een collectieve bonus

  • Een laptop

  • Een goede pensioenregeling

  • Een jaarcontract met intentie om deze om te zetten naar een vast dienstverband

  • Veel ruimte voor ontwikkeling en doorgroei binnen Progresity en Conxillium Group

En bovenal: een baan waarin je technische uitdagingen combineert met klantcontact en waarin je een directe bijdrage levert aan de tevredenheid van miljoenen burgers.

Sollicitatieproces

Ons proces bestaat meestal uit drie gesprekken, maar we stemmen dit graag samen af.

Enthousiast?

Reageer direct of neem contact op met onze recruiter: Steven Kruis-de Hoop – 06 57 43 92 61, recruitment@conxillium.com

Let op: voor indiensttreding is een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) vereist i.v.m. veiligheid van klantgegevens.

of

Details

  • Nederland
€ 2.400 - € 3.926

Sollicitatieproces

Uitdagingen



(Interim) Senior AWS DevOps Engineer
Hybride
  • Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland, Nederland
Implementatieconsultant GIS-software
Hybride
  • Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland, Nederland
IT Service & Support Engineer (1e & 2e lijn)
Hybride
  • Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland, Nederland
3 van 6 weergegeven

Conxillium

Conxillium is een groep van bedrijven die zich hebben gespecialiseerd in hoogwaardige software voor lokale en regionale overheden op het gebied van publiekszaken en het beheer van de openbare ruimte.

Onze bedrijven

Progresity

JCC Software

Shift2

Contact

Rietbaan 10 2908 LP Capelle aan den Ijssel Nederland Tel. +31 (0)88-770 80 00 Info@conxillium.com Privacy- en cookiebeleid