Service Center Medewerker

Job description

Wil jij een uitdagende baan met veel klantcontact en doorgroeimogelijkheden binnen de IT in de omgeving van Rotterdam? Dan is deze Service Center Medewerkers functie bij BeheerVisie jou op het lijf geschreven!


Wat ga je doen?

Als Service Center Medewerker ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij technische problemen bij de door ons ontwikkelde software applicaties. Je vangt dus 1e en 2e lijnsupport vraagstukken telefonisch en per mail op. Issues waar jij zelf niet uitkomt, schakel je door naar de 3e lijn / software afdeling, maar jouw streven naar kennis en kunde zorgt ervoor dat je steeds meer zelfstandig problemen van de klant kan oplossen met als doel een uiterst tevreden klant die weer snel aan de slag kan met zijn of haar dagelijkse werkzaamheden. 

Over BeheerVisie

Bij BeheerVisie werken wij met veel passie en plezier aan een slimmere, veiligere en schonere leefomgeving. Dit doen wij door lokale overheden en burgers bij elkaar te brengen in onze apps. Onze melding-management applicaties zorgen er bijvoorbeeld voor dat een melding van een burger van kapotte straatverlichting correct wordt verwerkt en doorgezet naar een aannemer. Onze systemen zorgen dus voor een efficiënter proces voor de burger, gemeente en aannemer waardoor jouw straat weer mooi en snel verlicht is.   

Je bent bij BeheerVisie onderdeel van een groeiende club van 35 IT-professionals met korte lijnen, een informele sfeer en de bereidheid om elkaar én de klanten te helpen. Er is véél ruimte voor nieuwe en originele ideeën. Naast hard werken maken we ook graag tijd voor een etentje, sportactiviteiten, (beach)volleybaltoernooitjes of collectief gamen of bordspellen spelen, als je zin hebt kun je overal bij aansluiten.

Job requirements

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt nu al zin om aan de slag te gaan met het oplossen van de complexe vraagstukken voor onze klanten 
  • Je hebt een MBO of HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur ontwikkeld via een afgeronde opleiding
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel Nederlands als Engels
  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week
  • Je bent klantgericht, leergierig en de wondere wereld van ICT spreekt jou in het bijzonder aan


Dit krijg je ervoor terug

  • Een salaris dat past bij je ervaring, kennis en verantwoordelijkheden
  • Flexibele werktijden en thuiswerk mogelijkheid
  • Minstens 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om 5 dagen extra te kopen
  • Jaarlijks 8% vakantiegeld
  • Een laptop 
  • Een contract van één jaar met uitzicht op een vast contract
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Een collectieve bonus
  • We geven jou de ruimte om je verder te ontwikkelen binnen een open en dynamische werkomgeving met doorgroeimogelijkheden binnen Dataquint en de Conxillium Group. Functies waar je naar kan doorgroeien zijn bijvoorbeeld: Technisch Consultant, Software Developer/Tester en/of Accountmanager
  • En last but not least, een technisch uitdagende baan waarin je een échte bijdrage kan leveren aan de burgertevredenheid van miljoenen burgers!


Sollicitatieproces

We willen dat jij een weloverwogen keuze kunt maken of wij dé werkgever zijn waar jij bij wilt werken. Het recruitmentproces bestaat dan ook over het algemeen uit drie gesprekken, maar kan op ons of jouw verzoek worden aangepast.


Enthousiast?
Dan wordt het tijd dat we jou ontmoeten! Reageer snel of neem contact op met onze recruiter als je vragen hebt: Steven Kruis 06 - 57 43 92 61, recruitment@conxillium.com.


PS, zodra we met elkaar aan de slag gaan is een verklaring omtrent gedrag (VOG) benodigd om de veiligheid van onze klantgegevens te waarborgen.