Marketing Coördinator (parttime)

Job description

Verbinding maken en organiseren is wat jou blij maakt!


Wat ga je doen?

Vol enthousiasme ga je aan de slag in het team van Procura Verkiezingen. Een dynamisch team van ruim 10 professionals, onder leiding van de Algemeen Manager, met als doel om de leidende positie in de Nederlandse markt van Verkiezingen te behouden en uit te bouwen.


Als Marketeer ben je, van initiatief tot de planning en uitvoering verantwoordelijk voor alle inhouse werkzaamheden die te maken hebben met onze marketingprojecten. Je werkt nauw samen met je collega’s van Sales, IT en Operations om nieuwe en lopende projecten tot een groot succes te maken. En jij bent hierin dé onmisbare schakel.


Jouw takenpakket richt zich o.a. op het bedenken, uitwerken en verwezenlijken van projecten en acties voor onze klanten, de gemeenten in Nederland. Verder:

  • Ga je het strategisch marketingplan uitvoeren. Je beheert de communicatie richting bestaande klanten, maar denkt samen met Sales ook na over nieuwe klanten en retentie
  • Zorg je er samen met de Manager Verkiezingen voor dat de marketingkalender beheerd en gewaarborgd wordt
  • Ga je ervoor zorgen dat interne communicatie beter gaat verlopen. Samen nadenken over hoe we onze klanten nog beter kunnen bedienen door interne overdracht van kennis
  • Ben je proactief in het aandragen van ideeën en in staat deze helder en professioneel te presenteren
  • Draag je met jouw kennis bij aan de juiste positionering van Procura Verkiezingen
  • Je krijgt energie van het verder vormgeven van ons merk, boosten van social media en het organiseren van klantevents zoals webinars maar ook op lokatie
  • Beheer je de Wordpress website en zorg je ervoor dat deze goed presteert
  • Zorg je voor uitvoering van de contentkalender door collega’s aan te sporen om kwalitatieve content aan te leveren, welke jij aanjaagt, redigeert en plaatst


Over Procura
Je komt te werken bij Procura Verkiezingen. Procura helpt de (gemeentelijke) overheid digitale administraties aantoonbaar op orde te houden en optimaal te ontsluiten. Ook ontzorgen we gemeenten bij het organiseren van verkiezingen en bieden we een breed portfolio aan hoogwaardige papieren producten. Op een manier dat gemeenten een betrouwbare partner kunnen zijn voor burgers en bedrijven. 


Job requirements

Hier herken jij jezelf in

Als Marketeer ben je organisatiesensitief, creatief en gedreven om resultaten op te leveren. Maar ook stressbestendig, energiek en nauwkeurig. Je bent een commerciële, bevlogen en mensgerichte professional, die niet alleen inhoudelijk scherp is, maar ook weet hoe je mensen in beweging krijgt.

  • Je bent in het bezit van een hbo-opleiding marketing en communicatie
  • Je hebt  minimaal drie jaar recente werkervaring in een marketing- of soortgelijke functie
  • Je hebt ervaring met WordPress, kent de basics van Google Analytics, SEO en je weet hoe LinkedIn werkt
  • Je hebt affiniteit met vormgeving
  • Je bent zelfstandig en je hebt een flexibele werkhouding. Je kunt snel en effectief schakelen met interne en externe contacten en tegelijkertijd diverse projecten managen
  • Je bent zowel analytisch (als het kan) als pragmatisch (als het moet). Je bent resultaatgericht
  • Je hebt een brede functionele oriëntatie: Marketing, IT, Sales. Zo vraagt deze werkplek je letterlijk en figuurlijk grensoverschrijdend te denken!
  • Je kunt goed overweg met CRM-systemen en databases
  • Je kunt resultaten presenteren in heldere taal, onderbouwen en verkopen aan je collega's
  • Je bent nieuwsgierig en leert snel
  • Je vindt het niet erg om tijdens Verkiezingen buiten kantooruren te werken
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands. Als schrijven een passie voor je is, is dat een absolute pré!


Dit krijg je ervoor terug

  • Een uitdagende functie met vrijheid voor eigen invulling
  • Thuiswerk mogelijkheden (ook na corona)
  • 25 vakantiedagen (op basis van een fulltime contract) en de mogelijkheid om 5 dagen extra te kopen
  • Een passend salaris bij je ervaring, kennis en verantwoordelijkheden
  • 8% vakantiegeld
  • Een laptop van de zaak
  • Een contract van één jaar met uitzicht op een vast contract
  • Een uitstekende pensioenregeling (plus de mogelijkheid jaarlijks een gesprek te voeren met onze pensioenadviseur op onze kosten)
  • Daarnaast bieden we jou de ruimte om je verder te ontwikkelen binnen een open en dynamische werkomgeving
  • Een collectieve bonusregeling
  • En een flexibel in te delen werkweek van maximaal 24 uur per week


Sollicitatieproces

We willen dat jij een weloverwogen keuze kunt maken of wij dé werkgever zijn waar jij bij wilt werken. Onze Corporate recruiter zal jou dan ook het gehele recruitment proces begeleiden en adviseren waar mogelijk. Het recruitmentproces bestaat over het algemeen uit drie gesprekken, maar kan op ons of jouw verzoek worden aangepast. Wij maken tenslotte maatwerk oplossingen ;-)


Enthousiast?
Dan wordt het tijd dat we jou ontmoeten! Reageer snel via het sollicitatie formulier of neem contact op met onze recruiter als je vragen hebt: Steven Kruis - 06 57 43 92 61, recruitment@conxillium.com