IT Support Engineer (v/m/x)

Job description

Wil jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten worden? Wil je impact maken op miljoenen inwoners? En heb je ICT kennis? Dan is dit de functie die je niet wilt missen!


Wat ga je doen?

Binnen je functie als IT Support Engineer is het jouw missie om de klanttevredenheid te verhogen. Dit doe je door de binnenkomende meldingen zo goed mogelijk te verwerken in ons systeem. Daarbij maak jij gelijk een scherpe inschatting over de tijd die we nodig hebben om de betreffende melding op te lossen. Dit doe je door goed door te vragen bij de klant om te achterhalen wat het daadwerkelijke probleem is. Bij complexe gevallen schakelen we gelijk volgens de procedure van het ISO-beleid, monitoren we de voortgang en blijven we de klant over dit proces informeren. Kortom, een functie met veel verantwoordelijkheid, afwisseling en klantcontact!


Over SIM

SIM maakt het voor miljoenen burgers iedere dag weer makkelijker om hun zaken met de overheid online te regelen. Als marktleider helpen wij gemeenten, provincies en waterschappen bijvoorbeeld met de website, social intranet, online formulieren en digitaal vergaderen.

Dit doen wij met ruim 50 bevlogen medewerkers die iedere dag met elkaar en samen met onze klanten hard werken om dit voor elkaar te krijgen. En als het mogelijk is,  dan sluiten we de week graag af in onze eigen bruine kroeg. Want naast dat we hard werken, maken we ook graag tijd voor een borrel, een pubquiz of andere gezamenlijke activiteit.

Job requirements

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt nu al zin om aan de slag te gaan met het oplossen van IT problemen voor onze klanten
  • Je hebt MBO of HBO werk en denkniveau. Bij voorkeur behaald via een IT gerelateerde opleiding 
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden, in het Nederlands (Engels is een pre)
  • Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar per week
  • Je bent klantgericht en krijgt energie van het succesvol oplossen van IT issues!


Dit krijg je ervoor terug

  • Een salaris dat past bij je ervaring, kennis en verantwoordelijkheden
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om veel vanuit huis te werken
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om 5 dagen extra te kopen
  • Een contract van één jaar met uitzicht op een vast contract
  • Een laptop van de zaak
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Een collectieve bonus
  • Doorgroeimogelijkheden tot consultant, software developer en/of accountmanager
  • En last but not least, een technisch uitdagende baan waarin je een échte bijdrage kan leveren aan de burgertevredenheid van miljoenen burgers!


Sollicitatieproces

We willen dat jij een weloverwogen keuze kunt maken of wij dé werkgever zijn waar jij bij wilt werken. Het recruitmentproces bestaat dan ook over het algemeen uit drie gesprekken, maar kan op ons of jouw verzoek worden aangepast.


Enthousiast?
Dan wordt het tijd dat we jou ontmoeten! Reageer snel of neem contact op met onze recruiter als je vragen hebt: Steven Kruis 06 - 57 43 92 61, recruitment@conxillium.com.


PS, zodra we met elkaar aan de slag gaan is een verklaring omtrent gedrag (VOG) benodigd om de veiligheid van onze klantgegevens te waarborgen.