Business Consultant (lokale overheid)

Job description

Wil jij verantwoordelijk zijn voor het verder uitbouwen van ons bestaande klantenbestand? En lijkt het je leuk om tegelijkertijd een grote bijdrage te leveren aan onze vooruitstrevende dienstverlening voor lokale overheden? Dan is deze veelzijdige functie zeker iets voor jou!


Wat ga je doen?

Als Business Consultant bij Procura heb je meerdere petten op. Je bent op deelgebieden verantwoordelijk in sales, business development, partner management en betrokken bij klantprojecten. Het is jouw doel om gemeenten te helpen bij het vormgeven van de verandering van de dienstverlening ''Burgerzaken'' aan inwoners. Je gaat dus veel op pad naar gemeentes door heel Nederland om onze innovatieve applicaties en diensten te presenteren, maar vooral om informatie te vergaren en de onderliggende vraagstukken beter te begrijpen en om gemeenten te adviseren de volgende stappen te maken. 


Kortom een functie met veel diversiteit en verantwoordelijkheden bestaande uit de volgende taken:

  • Je bouwt bestaande relaties verder uit
  • Je werkt aan de groei van de vrijBRP community
  • Bij aanbestedingen schrijf je mee aan de inschrijving en zorg jij ervoor dat we de juiste aanbestedingen onder de beste voorwaarden gegund krijgen
  • En je bent verantwoordelijk voor implementaties en projecten bij klanten


Over Procura

Procura is onderdeel van de Conxillium Group, een groep van IT-bedrijven die zich heeft gespecialiseerd in hoogwaardige software voor lokale overheden en hiermee bijdraagt aan een hoge tevredenheid van burgers. Het team 'Burgerzaken' waar je gaat werken is multidisciplinair en bestaat uit collega's met ieder zijn eigen hoofd expertise, zoals software ontwikkeling, accountmanagement en marketing. In deze periode werken we grotendeels vanuit huis, maar we ontmoeten je als het weer kan graag op ons nieuwe kantoor in Alkmaar.


Job requirements

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt een HBO/WO werk- en denkniveau, bij voorkeur ontwikkeld via een afgeronde opleiding
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel Nederlands als Engels
  • Je ontwikkelt jezelf continu op het vakgebied
  • Je hebt een beschikbaarheid van 32 tot 40 uur per week
  • Je toont eigenaarschap over je werk en projecten
  • En je hebt affiniteit met commercie, IT en projectmanagement


Dit krijg je ervoor terug

  • Een salaris dat past bij je ervaring, kennis en verantwoordelijkheden
  • Flexibele arbeidstijden en mogelijkheden tot thuiswerken (ook na corona)
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om 5 dagen extra te kopen
  • Jaarlijks 8% vakantiegeld
  • Een laptop en een telefoon
  • Een auto of mobiliteitsbudget van de zaak
  • Een contract van één jaar met uitzicht op een vast contract
  • Een uitstekende pensioenregeling (plus de mogelijkheid jaarlijks een gesprek te voeren met onze pensioenadviseur op onze kosten)
  • Een collectieve bonus
  • Daarnaast bieden we jou de ruimte om je verder te ontwikkelen binnen een open en dynamische werkomgeving
  • En last but not least, een uitdagende baan waarin je een échte bijdrage kan leveren aan de burgertevredenheid van miljoenen burgers!


Sollicitatieproces

We willen dat jij een weloverwogen keuze kunt maken of wij dé werkgever zijn waar jij bij wilt werken. Het recruitmentproces bestaat dan ook over het algemeen uit drie gesprekken, maar kan op ons of jouw verzoek worden aangepast. 


Enthousiast?
Dan wordt het tijd dat we jou ontmoeten! Reageer snel of neem contact op met onze recruiter als je vragen hebt: Steven Kruis 06 - 57 43 92 61, recruitment@conxillium.com.