Office Assistent

Functieomschrijving

Ben jij opzoek naar een veelzijdige functie als Office Assistant met een commercieel randje in Rotterdam? En ben je een echte regelaar? Dan is deze functie bij SIM iets voor jou!


Wat ga je doen?

Als Office Assistant ben jij verantwoordelijk voor het ontzorgen van het management en de accountmanagers. Hierbij ligt jouw focus vooral op het administratieve proces rondom de verkoop en facturatie. Voorbeelden van jouw werkzaamheden zijn:

  • Je draagt zorg voor de kwaliteit van de data in het CRM
  • Contract administratie; o.a. controleren of klant recht heeft op een product, opvoeren en beëindigen van producten in Dynamics 365.
  • Ondersteuning bij het facturatie proces (betaling en opzegtermijnen)
  • Afspraken inplannen voor je collega’s zowel intern als extern 
  • En als er belangrijke vergaderingen zijn dan verzorg jij een heerlijke lunch, taart of een mooie bos bloemen


Over SIM

SIM is onderdeel van de Conxillium Group bestaande uit zes bedrijven met ieder haar eigen expertise die bijdraagt aan de interactie tussen burgers en lokale overheden. SIM helpt daarin als marktleider gemeenten, provincies en waterschappen met zelf ontwikkelde software applicaties die ervoor zorgen dat jij als burger bijvoorbeeld makkelijk je rijbewijs, huwelijk of verhuizing kunt aanvragen.


Dit doen wij met 50 bevlogen collega's vanuit vijf multidisciplinaire teams die iedere dag hard werken om een maximale burgertevredenheid te realiseren. En als de corona-situatie het straks weer mogelijk maakt, sluiten we de week graag af in ons inpandige kroeg. Want naast dat we hard werken, maken we ook graag tijd voor een borrel, een pubquiz, een potje tafelvoetbal of poolen.

Functievereisten

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt nu al zin om aan de slag te gaan met het ontzorgen van je collega’s
  • Je bent vaardig in MS Office (en kennis van Dynamics 365 is een pré)
  • Je hebt MBO(+) werk- en denkniveau, bij voorkeur ontwikkeld via een afgeronde opleiding op secretarieel of administratief vlak
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week


Dit krijg je ervoor terug

  • Een salaris dat past bij je ervaring, kennis en verantwoordelijkheden
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om 5 dagen extra te kopen
  • Jaarlijks 8% vakantiegeld 
  • Een laptop en een telefoon
  • Een contract van één jaar met uitzicht op een vast contract
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • En een enthousiaste en gedreven groep met collega’s


Sollicitatieproces

We willen dat jij een weloverwogen keuze kunt maken of wij dé werkgever zijn waar jij bij wilt werken. Het recruitmentproces bestaat dan ook over het algemeen uit drie gesprekken, maar kan op ons of jouw verzoek worden aangepast. 


Enthousiast? 
Dan wordt het tijd dat we jou ontmoeten! Reageer snel of neem contact op met onze recruiter als je vragen hebt: Steven Kruis: 06 - 57 43 92 61, recruitment@conxillium.com.


Sluitingsdatum vacature: 10-11-2021