Marketingmanager (minimaal 32 uur per week)

Functieomschrijving

Verbinding maken en organiseren is wat jou blij maakt!

Zoek jij een uitdaging als Marketingmanager met veel zelfstandigheid in Alkmaar? Dan is deze functie bij Procura iets voor jou!


Dit ga je doen

Als Marketingmanager ben je verantwoordelijk voor alle in-house werkzaamheden die te maken hebben met onze marketingprojecten van initiatief tot de planning en uitvoering. Je werkt nauw samen met je collega’s van Sales, IT en Operations om nieuwe en lopende projecten tot een groot succes te maken. En jij bent hierin dé onmisbare schakel.

Kortom, jij bent verantwoordelijk voor:

  • Het verder uitwerken en vooral toepassen van een strakke social media strategie
  • Het beheren en bewaken van de marketing kalender
  • Het beheren van de websites, creëren van blogs en misschien wel vlogs?
  • Het bewaken van onze huisstijl
  • Organisatie rondom beurzen, evenementen en webinars
  • Je denkt proactief mee aan nieuwe online en offline manieren om onze klanten te bereiken en te inspireren


Over Procura
Procura helpt de (gemeentelijke) overheid digitale administraties aantoonbaar op orde te houden en optimaal te ontsluiten. Ook ontzorgen we gemeenten bij het organiseren van verkiezingen en bieden we een breed portfolio aan hoogwaardige papieren producten. Op een manier dat gemeenten een betrouwbare partner kunnen zijn voor burgers en bedrijven.

Kom jij ons enthousiaste team versterken in ons gezellige kantoor op steenworp afstand van het AFAS stadion?


Functievereisten

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur ontwikkeld via een Marketing of Communicatie gerelateerde studie
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands. Als schrijven een passie voor je is, is dat een absolute pré
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent zelfstandig en je hebt een flexibele werkhouding. Je kunt snel en effectief schakelen met interne en externe contacten en tegelijkertijd diverse projecten managen
  • Je bent zowel analytisch (als het kan) als pragmatisch (als het moet). Je bent resultaatgericht
  • Je hebt ervaring met WordPress, Google Analytics, SEO, LinkedIn en weet hoe je overweg moet met een CRM-systeem voor email marketing


Dit krijg je ervoor terug

  • Een uitdagende functie met vrijheid voor eigen invulling
  • Een flexibel in te delen werkweek van 32 tot 40 uur
  • Thuiswerk mogelijkheden (ook na corona)
  • 25 vakantiedagen (op basis van full-time contract) en de mogelijkheid om 5 dagen extra te kopen
  • Een passend salaris bij je ervaring, kennis en verantwoordelijkheden
  • 8% vakantiegeld
  • Een laptop van de zaak
  • Een contract van één jaar met uitzicht op een vast contract
  • Een uitstekende pensioenregeling (plus de mogelijkheid jaarlijks een gesprek te voeren met onze pensioenadviseur op onze kosten)
  • Daarnaast bieden we jou de ruimte om je verder te ontwikkelen binnen een open en dynamische werkomgeving
  • En een collectieve bonus


Sollicitatieproces

We willen dat jij een weloverwogen keuze kunt maken of wij dé werkgever zijn waar jij bij wilt werken. Het recruitmentproces bestaat dan ook over het algemeen uit drie gesprekken, maar kan op ons of jouw verzoek worden aangepast.


Enthousiast?
Dan wordt het tijd dat we jou ontmoeten! Reageer snel via het sollicitatie formulier of neem contact op met onze recruiter voor meer informatie: Steven Kruis - 06 57 43 92 61 / recruitment@conxillium.com