Skip to content

Software Service & Support Medewerker (v/m/x)

Op locatie
  • Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland, Nederland
€ 2.351 - € 3.918 per maandSIM

Functieomschrijving

Wil jij een cruciale rol spelen in het oplossen van software gerelateerde vragen, wil je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten zijn, en wil je je verder ontwikkelen in de ICT? En dat allemaal bij een bedrijf dat iedere dag weer impact heeft op miljoenen inwoners. Dan is dit de functie die je niet wilt missen!

Wat ga je doen?

Als Software Service & Support medewerker op de klantenservice is het jouw missie om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen. Je wordt verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van binnenkomende hulpvragen, variërend van advies over het optimaliseren van websites, formulieren en werkprocessen tot het aanpassen van software aan technische vereisten.

Daarbij maak jij gelijk een scherpe inschatting prioriteit en de omvang van een melding. Dit doe je door goed door te vragen bij de klant om te achterhalen wat het daadwerkelijke probleem is. Bij complexere gevallen schakel je met collega's van verschillende afdelingen, monitor je de voortgang en blijf je de klant over de status informeren. Kortom, een functie met veel verantwoordelijkheid, afwisseling en (klant)contact!


Over SIM

SIM is onderdeel van de Conxillium Group. Een groep van bedrijven die samen het gemeenschappelijke doel heeft om de burgertevredenheid te verhogen. SIM draagt hier haar steentje aan bij door het elke dag voor makkelijker te maken voor burgers om hun zaken met de overheid online te regelen. Als marktleider helpt SIM bijvoorbeeld gemeenten, provincies en waterschappen met websites, online formulieren en digitaal vergaderen.


Dit doen wij met 50 bevlogen collega's die iedere dag met elkaar en met onze klanten hard werken om dit voor elkaar te krijgen. Dit doen wij grotendeels vanuit huis, maar ook op ons kantoor in Rotterdam en natuurlijk op locatie bij onze klanten in Nederland. (Wees gerust, deze functie kun je goed vanuit huis uitvoeren)


We hebben verschillende productlijnen, namelijk formulieren, een PDC (product- en dienstencatalogus), websites van lokale overheden, PIP (persoonlijk internetportaal) en BRP- en verkiezingen software. Je gaat deze verschillende productlijnen leren kennen, zodat je deze succesvol kan supporten en ook klanten kan adviseren over het gebruik van deze software.

Vereisten

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt nu al zin om aan de slag te gaan met het oplossen van Softwareproblemen voor onze klanten
  • Je hebt recent een IT gerelateerde opleiding afgerond of werkervaring opgedaan in een vergelijkbare rol
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden, in het Nederlands en Engels
  • Je bent in staat je in te leven in het kennisniveau en de situatie van de klant
  • Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar per week
  • Je bent klantgericht, kunt goed samenwerken en krijgt energie van het succesvol oplossen van complexe vragen of problemen

Dit krijg je ervoor terug

  • Een maandsalaris dat ligt tussen de €2.351,- en €3.918,- bruto op basis van 40 uur per week
  • Flexibele werktijden en veel thuiswerk mogelijkheden
  • 25 vakantiedagen en de optie om 5 dagen extra te kopen
  • Jaarlijks 8% vakantiegeld, een laptop en een uitstekende pensioenregeling
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract
  • Een collectieve bonus
  • De ruimte om je verder te ontwikkelen en op termijn door te groeien binnen SIM (bijvoorbeeld naar consultant, tester en andere functies)
  • En last but not least, een technisch uitdagende baan waarin je een échte bijdrage kan leveren aan de burgertevredenheid van miljoenen burgers!


Sollicitatieproces
We willen dat jij een weloverwogen keuze kunt maken of wij dé werkgever zijn waar jij bij wilt werken. Het recruitmentproces bestaat uit drie gesprekken, maar kan op ons of jouw verzoek worden aangepast.

Enthousiast?
Dan wordt het tijd dat we jou ontmoeten! Reageer snel of neem contact op met onze recruiter als je vragen hebt: Steven Kruis 06 - 57 43 92 61, recruitment@conxillium.com.

PS,
Zodra we met elkaar aan de slag gaan, is een verklaring omtrent gedrag (VOG) vereist om de veiligheid van onze klantgegevens te waarborgen.

Details

  • Nederland
€ 2.351 - € 3.918 per maand

of

Details

  • Nederland
€ 2.351 - € 3.918 per maand

Sollicitatieproces

Uitdagingen

AWS Architect (v/m/x)
Op locatie
  • Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland, Nederland
Consultant (v/m/x)
Remote
  • Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland, Nederland
Full stack (lead) developer (v/m/x)
Op locatie
  • Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland, Nederland
3 van 8 weergegeven

Conxillium

Conxillium is een groep van bedrijven die zich hebben gespecialiseerd in hoogwaardige software voor lokale en regionale overheden op het gebied van publiekszaken en het beheer van de openbare ruimte.

Onze bedrijven

Progresity

JCC Software

Procura

SIM

Contact

Rietbaan 10 2908 LP Capelle aan den Ijssel Nederland Tel. +31 (0)88-770 80 00 Info@conxillium.com Privacy- en cookiebeleid